torsdag 24 juli 2008

So glad we made it.. 3 härliga veckor med sommarorkestern börjar lida mot sitt slut och idag hade vi sista spelningen. Känns lite tråkigt faktiskt, men ändå otroligt skönt att äntligen få vara ledig. Har lärt mig rätt mycket under dessa tre veckor, eller snarare har jag vågat visa att jag kan, vågat ta ut svängarna lite och gå utanför mina "gränser". Trots en otroligt dålig ledare som vi verkligen hade kunnat byta ut mot vad som helst så är jag ändå nöjd med mitt arbetslag. Så Tack, Anna, Stina, Lotta, Petra och Simon för 3 ganska lätta arbetsveckor. Det har gått upp och ner, men vi klarade av det till slut, dock kan risken vara stor att vi hamnar på avdelning 13 efter att ha hängt med det där psykot i 2 veckor. ;) Tack Rolf för all hjälp vi fått, med ljud och annat smått&gott. Och framför allt: Tack Cariola för allt stöd vi fått av dig, det gjorde mycket för oss! Imorgon är alltså sista dagen med gänget och jag hoppas på att den bjuder på en hel del slappt mys!

Dagens citat:
"Men tänk om N skulle dö, då hade vi ju aldrig haft något dagens citat ju.."
-R

Inga kommentarer: