måndag 14 juli 2008

Lägga ner min nya stil? - Not a chance. En fågel viskade i mitt öra att det är otroligt oglammigt att slänga sig i soffan och kika en film i mjukisar, medan man käkar solroskärnor med BBQ-smak och dricker Coca Cola Light (No calories). Och vet ni? Hade jag tänkt på det för 1 månad sen, kanske 2 så hade jag genast skrattat åt de idioter som gör det istället för att ta en runda på "stan" i sina nya högklackade lackpumps som man spenderat en hel förmögenhet på. Men just idag, just igår och förmodligen imorgon också så skiter jag fullständigt i att jag kanske inte är ett modelejon på hög nivå längre, för jag trivs som fisken i vattnet där på soffan med mina nyttiga onyttigheter. Nymålade naglar, vad fan är det? och inte vet jag heller hur man använder en rougeborste ordentligt, men vem bryr sig om hundra år?
Mjukisar är de nya highwaist kjolarna, Sneakers de nya pumpsen och t-shirts med tryck är helt klart de nya tunikorna! Känn på den hörrni!

Dagens citat:
"Sverige är gula, Grekland är vita och om någon gör mål blir alla jätteglada."
- N's alldeles egna fotbollsanalys.

Inga kommentarer: