tisdag 22 juli 2008

Släng dig i väggen Cecilia Lind, Fredrik Stekares dans borde vara min.. För just nu vill jag bara röra på fläsket och dansa litegrann, saknar "Here comes trouble" och brudarna en hel del just nu och vill bara sätta igång med dansandet igen . Förövrigt kom jag på 2 väldigt vettiga saker idag när jag låg och stekte i solarie:
1. Plåster på orakade ben är ingen bra idé. Det gör ont att ta bort.
2. Plåster och sola går inte ihop, då man får väldigt fula bleka märken när man blir brun överallt förutom där plåstret satt.
Tänk på det mina kära vänner, så slipper ni komma på det efter att ha gjort misstag 1 och 2.
Började även fundera vad det egentligen är för idiot som kommit på att man ska äta, vad är det nödvändigt för. Kunde de inte komma på att man kan leva på kärlek eller någonting liknande, typ sex? Nej, den idioten var tvungen att komma på någonting som mat, det är inte särskilt kul och tar upp massa tid, just typiskt!
En annan smart fundering jag också fick idag är hur i helvete ett fax kommer fram, jag menar, man sätter in ett papper i en maskin så kommer samma papper ut typ på andra sidan jordklotet, kan någon smart jävel förklara hur det går till för mig, tack? Det kan ju liksom inte rullas ihop och skickas genom en sladd så långt, det hade ju tagit flera år och det gör det ju inte, det tar ju bara några sekunder och pappret man skickar ser ju exakt ut som det man får fram. Konstigt! Alla dessa tankar kan dock vara resultatet av alldeles för lite sömn så därför kom jag fram till att jag bör sova tidigt idag, så efter ett gympass, en promenad och en stund i solariet gick jag och la mig, då var kl ca halv 8 och jag, optimisktisk som jag är, trodde att jag skulle lyckas sova ändå tills imorgon. Tji fick jag när jag vaknade vid 11 tiden och insåg att jag förmodligen inte kommer somna om, så nu kan ni förvänta er en hel del funderingar i framtida inlägg.

Dagens citat:
"Du kan misslyckas många gånger
men du är inte misslyckad förrän du börjar skylla på andra"
- T.

Inga kommentarer: