onsdag 16 juli 2008

Konsten att leva ett socialt liv i ett osocialt sammhälle! Härligt soft dag det har varit. Kom hem, städade upp lite och drog på mig mina allt för älskade mjukisbyxor. For därefter och hämtade upp N som hjälpte mig med en otroligt kulinarisk (stavning?) middag bestående av köttfärsås och spagetti, bakade dessutom kladdkaka till efterrätt och när R,F&J fick nys om det dök även de upp. Mös ett framför tv:n försökte spela ett spel som förövrigt misslykades totalt och sen for de hem och jag tänkte seriöst hoppa i lådan då plötsligt D och jag fick för oss att ta en promenad. Sagt och gjort, så vi gick en lång runda runt Mbgt och surrade en massa skit, riktigt trevligt att ses efter så många år(?). Nu ligger jag iallafall i sängen och tänkte sova, för imorgon väntar det jobb, vilket faktiskt känns rätt okej. Så nu blir det bädden, Go'natt!

Dagens Citat:
N - Sjung någonting om en oxe.
M&J - Vad fan kan man sjunga om en oxe?
N - Jag vet inte, jag tänkte säga banan men jag läste fel.

Inga kommentarer: