torsdag 10 juli 2008

Att bry sig, eller inte bry sig, det är frågan! Och jag insåg just att jag bryr mig, kan inte låta bli, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra det. Men i vissa stunder kan man bara inte dölja det, fast man lyckats dag efter dag, månad efter månad, år efter år, så finns det stunder då man inte kan låta bli att visa det, hur mycket man än vill det. När hjärtat rusar, tårarna rinner och när man måste påminna sig själv om att andas, då kan man inte dölja det. När man inser hur nära man är att aldrig få säga att man faktiskt bryr sig, då är det viktigt och även om man får 1.000.000 chanser till att säga det, om och om igen, så är det ändå värt att bara ha visat att man faktiskt bryr sig just den sekunden. Det är i stunder som chockerar man verkligen visar sitt rätta jag, allt man känner och tycker kommer fram precis just då. Och kanske, är det då man behöver säga det, kanske är det då man behöver höra det, vad vet jag? Nu kan jag inte längre dölja det, tyvärr!
Dagens citat:
"Det här går åt helvete...."
- Mycket chockad M.

Inga kommentarer: