tisdag 29 juli 2008

Det blev en oplanerad bloggpaus.. och vet ni det har faktiskt varit rätt skönt att inte sitta och tänkte på vad som ska skrivas i bloggen. Har istället haft en fullspäckad och händelserik helg. Tolka det som ni vill! Nu är det iallafall bara 2 dagar kvar tills jag far, resfebern har börjat krypa fram och stressen att hinna träffa alla innan man far också för den delen. Packat har jag inte heller gjort, inte ens funderat på vad jag ska ha med mig, har helt enkelt inte tagit mig tid, jag har nog inte velat ta mig tid eftersom att det är otroligt svårt att packa, ungefär lika svårt som att beskriva vägen hem. Det är nog ungefär det svåraste som finns, personen vid ratten hinner på något konstigt vis alltid köra förbi korsningen innan man hunnit tänka efter och säga att man ska sväga och då är det ju försent. Det är jättejobbigt att hinna säga höger innan man är förbi korsningen och om man mot förmodan hinner säga före så brukar det oftast vara fel och då får man panik och skriker "nej, inte höger, andra hållet!" eller någonting liknande. Lektioner i vägbeskrivning någon?
Ska dessutom tillägga att A, råkar vara snäppet bättre än alla andra och därför bjuder jag på en bild från helgen, bara för hans skull!
Dagens citat:
"Mina läppar är fan lika stora som Dolly Partons bröst.."
- Lillasyster.

Inga kommentarer: