söndag 6 juli 2008

Mode är någonting man köper, stil är någonting man har. Förlåt N, men nu ska jag erkänna en sak, jag må vara ett modelejon men i mina mjukisbyxor trivs jag bäst. Det finns ingenting härligare (och mer oglammigt) än Ben&Jerry's framför tvn en lördagkväll, klädd i mjukisar, en mysig tröja och helt och hållet osminkad! Det är då man lever livet. Därför sitter jag här nu, uppkrupen i min härliga hängstol på altan, inlindad i ett varmt och skönt täcke, i mjukisar och surplar i mig en choklatte (som jag förövrigt gjort alldeles själv, det ni!) Det måste vara så att mjukisar är den bästa uppfinningen genom tiderna, kolla bara hur många gånger man kan nämna mjukisar i bara 1 litet blogginlägg, det är helt sjukt!

Jag har faktiskt tagit mig en rejäl funderare över om man skulle borsta gaddarna och hoppa i lådan, jobb imorgon. Så nu gör jag det!

Dagens citat:
"..Tryck 5 om du är på McDonalds.."
-N (i vilket sammanhang får förbli internt.)

Inga kommentarer: