måndag 7 juli 2008

"...frälst av den farliga branten - jag liksom föll över kanten" nanana... nynnar på en favorit. För ovanlighetens skull(?) har jag än en gång kommit till insikt med att jag inte kommer somna idag heller, inte på några timmar iallafall. Trots att huvudet känns som en sten och ryggen värker extremt så spelar det ingen roll, för så fort jag blundar och tänker slumra in och drömma söta drömmar, så blir jag helt plötsligt läskigt pigg igen. Slår på tv:n - inge bra, tar upp datorn för typ 100:de gången och glider ut på näätet, blir trött och när jag stänger de där förbaskade ögonen så är jag lika pigg igen, HELVETE! Go'nattsaga någon? :)

Dagens dialog:
P - Vet du vad en Taipan är?
M (Måttligt nöjd och självsäker) - Det lär ju vara en blandning mellan en Japan och Taiwanes..
P - Nja inte direkt, det är en orm..
(M ser ut som ett frågetecken och låtsas som att hon är bäst ändå..)

Inga kommentarer: