söndag 13 juli 2008

I had a vision I could turn you right.. A stupid mission and a lethal fight! Spola tillbak tiden och se vem du var då, se dig själv och inse vad du kunnat få. Alla förändras vi en dag och trots att jag en gång var annorlunda så är jag alltid jag. Och när jag ser dig och alla andra precis som ni är nu, önskar jag ibland att du bara var den gamla du. Det finns ett avslutat kapitel och en början på ett nytt hade aldrig varit nödvändigt om jag inte hade flytt. Om jag bara hade stått stadigt och visat vad som var fel, hade aldrig sagan behövt sluta där det skulle börja en ny del. Därför vill jag bara säga till dig, även om du inte finns i mitt liv betyder du mycket för mig.

Har seriösa funderingar på att satsa på en karriär som poet, för erkänn att rimma kan jag iallafall? ;) Är alldeles för trött för att skriva någonting vettigt, men alldeles för pigg för att sova, så ni får ursäkta för ett helkasst inlägg, men har man lite att göra så har man. Dagen har iallafall bestått till mesta del av att sova, vilket var efterlängtat då det blev en sen kväll igår, när jag väl hade pallrat mig upp ur sänghelvetet var det middag med Mammsen, Pappsen, lillebror och L&S som gällde, god mat och ännu godare efterrätt. Sen körde jag mammsen till krogen för att fördriva tiden innan J hämtade mig i nybilen för en mysig date hemma hos honom, kikade en härlig film och surrade massa skit, alltid lika trevligt. Sen kom M&M och plockade upp mig och vi for och åt lite nattmat, hämtade mammsen från nex och tog en pizza med henne. Sen var det meningen att jag skulle pallra mig tillbak till J, dock insåg jag att det började bli lite väl sent och han skulle ju trots allt upp klockan 5, övervägde att fara dit ändå fast kom fram till att det kanske inte är så mysigt att ligga där ensam hela dagen imorgon så jag tog mig hem till M&P istället och nu ligger jag här och kan inte sova. Godnattsaga någon? :)

Dagens citat:
"Jag träffade en arbetspolare på jobbet idag.."
-L

Inga kommentarer: