tisdag 29 juli 2008

Ett liv efter döden.. Är det då man hamnar på ett litet rosa moln? Kanske hamnar man där och kollar ner på alla människor som fortfarande springer omkring på jorden och tror att det är de som lever livet, YEAH right! Isåfall skulle nog jag och N sitta där uppe med varsin Cosmopolitan, iklädda glassiga fodralklänningar och högklackade pumps och skratta åt alla alla idioter som inte kan klä sig rätt, med andra ord skulle vi fortsätta precis som vi gör nu. Eller också kanske man hamnar nere i den varma sköna helvetet, vem vet? Sitta där med Lucifer himself och dricker en bira. Sex, drugs and rock 'n roll! Undra vad som skulle vara bäst? hmm.. Kanske inte hade varit helt fel att dö och nästa dag vakna upp som en liten hundvalp som sen någon söt liten flicka kommer och köper, den lilla flickan råkar vara din bästa kompis dotter som bara måååååste ha den ursöta vovven. Så går man omkring och försöker förklara för den lilla flickan att det faktiskt är tant My och inte Trassel som hon håller i kopplet och som hon försöker få att springa omkring efter en boll, "knäppa unge som tror att jag skulle orka det, men hon fattar ju inte vad jag säger." Fast vilken ångest och inte vakna som en hundvalp eller en söt igelkotte utan att vakna som en mygga, då skulle ju alla hata en (det har Alexander förklarat för mig.) dock hade jag tyckt att det hade varit ganska skoj för då hade man kunnat ge alla man inte tycker om massa irriterande myggbett. BIIITE ME!
Som sagt, avdelning 13 var det va?

Och en hyllning till vår alldeles egna pojkvän och idol N, bara för att han faktiskt platsar bättre på avdelning 13 än vad jag gör, och det är fan inte lätt alltså! :)


Dagens citat:
"Du är ungefär som köttbullsnegrer, fast sodapopbenna liksom.."
- M

Inga kommentarer: