onsdag 2 juli 2008

Insåg just att bloggpauser inte är någonting för mig. Bloggen är som karlar, man kan inte leva med den, men heller inte utan den.
Så nu sitter jag här, återigen och funderar vad man ska skriva ner för smarta funderingar idag, för vad jag än skriver kommer jag vilket som bli dumförklarad efter gårdagens djupa funderingar angående vad jorden och jordelivet egentligen är. Av någon konstig anledning kom vi in på att jorden kanske är en sån där söt liten kula som det snöar i när man skakar på den, att det är någon som äger den lilla kulan som ska föreställa vår alldeles egna planet. Himlen är glaset som skiljer vår värld från den andra och allt innanför glaset är det vi ser och varje gång det snöar/regnar så är det någon söt liten unge som sitter och skakar på vår jord. Förstår ni nu varför jag inte bör skriva ner mina smarta funderingar? Avdelning 13 nästa eller?

Så istället för att låtsas vara filosofisk så lägger jag nu ner lite tid på att ladda upp några härliga bilder från helgens äventyr i Kiruna, Titta och njut!


Vill du bli odödlig - Ligg i en popcornsäng..
Dagens citat:
"Man lär sig medan man lever, sen glömmer man bort hälften, då måste man lära sig igen.."
-M

Inga kommentarer: