söndag 7 september 2008

Vet du, bloggen? Jag har kommit fram till att mina helger ska vara HELT lediga, inge träning, inge skola och inte ens bloggande. För helgerna ska bli min freetime, ingen press och ingen stress. Helgen har varit rätt lugn, hängt med samma gamla gäng som vanligt, gjort ungefär samma saker och mått lika bra. Därför blir det här ett tråkigt inlägg bara för att visa att helgen är slut nu. Så nu väntar en fullspäckad vecka och till helgen kommer jag inte ens kunna blogga, oavsett om jag vill det eller inte..

Idag är det dessutom 1,5 år sedan Hanna lämnade oss. Och alla vet redan att jag och alla andra saknar henne, så jag behöver inte skriva något långt blogginlägg om hur underbar hon var. Alla vet det. Ville bara ängna en tanke åt henne, vilket jag gör varje dag.
Mitt rum börjar också bli levnadsvänligt nu, har fått upp lite tavlor och annat skoj. Så snart kommer bilder på resultatet. Ska dessutom bli bättre på att "bildblogga".
Nu ska jag hoppa i lådan. Godnatt!

Inga kommentarer: