onsdag 3 september 2008

Gästbloggning

Halloj! Har fått äran att gästblogga medans My tar en dusch. Kom hit för ungefär en halvtimme sen och möttes av en extremt trött liten men söt tös i lila morgonrock. Tycker dock att hon får skylla sig lite själv när hon går och sover 6 på morgonen. ( Jag själv klev upp halv sju!)

Snart ska vi väl bege oss upp mot skolan igen, och senare idag ska vi till Ungdomsrådet för att planera Luciavakan och jag är nästan helt säker på att vi kommer ta en fika. Iallafall Jag och My.

Jag är inte helt säker men jag tror även vi skulle hitta på ngt ikväll, om inte My ska till garaget och dricka apelsinMER.

Jaja, snart kommer hon upp från duschen och jag hoppas att hon har blivit lite piggare. Det är så tråkigt att umgås med en zombie.

Avslutar min gästbloggning med en bild från vårat älskade Göteborg, Vi vill tillbaka <3

Inga kommentarer: