måndag 8 september 2008

Godmorgon bloggen! Du kan inte fatta hur gott jag sovit inatt, hade förmodligen sovit ännu om det inte var för att jag hade en tokig (Läs: helgalen) syster (Läs: f.d syster) som stod och skrek vid halv 10 imorse. Någonting om ett par jeans tror jag det var om. Så efter att ha blitt kallad "H*ra" och fått klart för mig "hur mycket alla hatar mig". Så har jag nu sagt upp kontakten med min syster på obestämd tid. Kalla mig barnslig, men jag orkar inte ta mer skit från henne nu, hon är konstant sur och grinig och att bli kallad "H*ra" och andra jättesmickrande saker i princip varje dag är inte så uppmuntrande precis, så nu får hon fan känna hur det känns. HÄMDEN ÄR LJUV! Ska iallafall slänga på mig lite kläder nu och sen dra iväg till första lektionen för dagen, samhällskunskap, me like!
Så vi ses senare bloggen!

Godmorgon världen!

Inga kommentarer: