tisdag 2 september 2008

Godkväll bloggen! Åh, vad elak jag är som lämnat dig ensam hela dagen utan att ens kika in och kolla hur du mår, förlåt mig! Hela mina dagsplanering gick nämligen i 1000 bitar när jag efter min långa och väldigt seriösa skoldag fick påhälsningar av John Blund som tyckte att jag uppenbarligen behövde lite sömn mitt på dagen, "En powernap skulle vara skönt" tänkte jag och slumrade till på soffan, i 3 (!) timmar. Gosse vilken "powernap" va?! Min runda på stan var då inte att fundera på, men utvilad var jag minst sagt och 2,5 energidrinkar (Läs: Nya cola light + greentea) nu på kvällskvisten gjorde mig inte direkt mindre pigg. Så nu kan jag ta igen dagens förlorade bloggtimmar, om jag hade haft någonting intressant att skriva det vill säga. Jag menar, vad gör man sent på kvällen när alla hårt arbetande vänner ska upp på jobbet klockan 6, medan man själv kan glida omkring på en räkmacka genom livet och vakna när man vill?! Skolan är mäkta ansträngande nuförtiden har jag hört.

Dagens citat:
"Då ska det bli stegrings.."
- M, inspirerad av F

Inga kommentarer: