fredag 12 september 2008

Hejdå bloggen! Om ca. 3 timmar drar jag iväg till Kvikkjokk, ska bli otroligt skönt att komma iväg och slappna av (Läs: Försöka slappna av). Mammasen har köpt kladdkaka åt mig så jag har lite resemat, Tack mamma! Jag vet inte riktigt vad det är med mig och kladdkakor egentligen, ibland får jag sjukt sug efter det och just i de stunderna slår det allt. Till och med bättre än sex. Grr! Jag utan kladdkaka är som en groda utan ben, hopplös. Okej, det var kanske lite att ta i, men det är fan orgasm att äta en riktigt god kladdis när man känner suget efter det.. Mmmmmmums!

Förövrigt är nu "förlåta-syster"grejen nu closed case. Ja, jag gav upp och förlät henne och det känns faktiskt bra. Innerst inne finns det nog en vuxen och mogen sida av mig, det trodde ni inte va?!

Ha en bra helg bloggen så ses vi på söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

duktigt gjort mysen! (Y) Ha det så kul, vi syns igen på måndag! <3