torsdag 18 september 2008

Förlåt bloggen, för dålig uppdatering. Men eftersom min gårdag till stösta del tillbingades sängliggande, dels hemma och dels på Gällivare sjukhus så blev blev min älskade blogg lidande, jag orkade helt enkelt inte sätta mig ens en liten stund bara för att skriva ner några rader. Men inte helt oväntat är jag redan på benen och nästan på topp idag iallafall, lite trött måste jag nog erkänna att jag är. Så nu skriver jag litegrann iallafall, dock får min lilla hemlighet vänta till senare då jag bara är hem på lunch en sväng, ska tillbak till skolan alldeles strax och göra bort lite hydrogeologi. Inte världens roligaste ämne kanske, men när man väl kommer in i det så är det rätt intressant, så wish me good luck!

Bjuder på en bild på en liten sjukling också..
För övrigt drar vi igång med dansen igen ikväll, "Here comes trouble" Så, Ses sen bloggen!

1 kommentar:

Anonym sa...

ta det nu lugnt med dansandet honey, vill inte att du ska må dåligt <3