måndag 1 september 2008

Hej bloggen! Nu har jag anlänt till verkligheten och "det seriösa livet" (Läs: Skolan) igen. Har haft en helgrym helg, kollat på massa vrålåk, dessutom inte bara kollat utan även åkt en riktig pärla, grr morr.. Sällskapet var inte heller att klaga på och inga större insidenter har inträffat.
Med andra ord har det varit en toppenhelg.
Är som sagt tillbak i verkligheten nu, vilket innebär att jag har mycket att göra. Därför blir det ett dött inlägg bara för att skriva av mig nu när jag har ca 30 lediga minutrar, sen ska ärenden göras innan ungdomsrådsmötet ikväll.
Dessutom är mitt rum nu färdigtapetserat och snart klart, har lite smått börjat flytta in och jag är hur nöjd som helst, lovar er lite bilder när allt är klart!

Nu ska jag springa vidare!

Inga kommentarer: