torsdag 18 september 2008

Hej bloggen, nu har jag slutat och precis kommit hem. Har haft en lektion om trafikskador och bilbälte och massa shit tillsammans med FpTp2 och FpTp3 (FpTp = fordons transport) , var väl rätt intressant då vi fick sitta i en bil och "volta". Man insåg verkligen hur viktigt bilbältet är när man känner hur det känns att hänga upp och ner i en bil. M&E från Fptp3 fick dessutom testa utan bälte och jag kunde inte hålla mig för skratt när man såg hur de nästan panikartat försökte hålla sig kvar i stolen när de hängde uppochner.
Idag drar vi även igång med dansen, det ska bli hur skönt som helst att komma igång, har saknat brudarna en hel del under sommaren. Dock ska jag inte dansa med tanke på vart jag spenderade min gårdag så kan det vara bra att ta det lite lugnt.
Vill ni veta min lilla hemlighet nu? Jag tänker inte avslöja allt för mycket men jag kan säga så mycket som att inom en ganska snar framtid så behöver jag inte längre använda mamma och pappa som taxi och det känns hur underbart som helst. Man ska inte ropa "Hej" förrän man är över bäcken, jag vet, men det känns som att jag iallafall är ett steg närmare friheten nu! Gaah, vad skönt det ska bli. Så håll tummarna för mig när det är dags. Tyvärr får ni inte veta något datum, då jag kommer känna mig allt för pressad att klara det om folk vet när det är. Men det är inte allt för länge kvar, så fort jag fyller år så får nu börja hålla tummarna för mig, dvs 13 oktober för då blir jag stor!

Nu ska jag ta en powernap och äta lite, see you later!

Inga kommentarer: