måndag 1 september 2008

Godnatt bloggen! Hetsig dag det har varit och nu är jag halvt om halvt slutkörd, ligger därför i sängen, kollar SATS och tänkte slumra en stund så man orkar med morgondagen. Dagens vill ha är helt klart en liten 12tums laptop, gärna någon härlig färg så jag kan ha med mig bloggen överallt. (Läs: för att denna klump är så otroligt opraktisk att ha i sängen)
Imorgon har jag dessutom min andra Samhällslektion för iår, vilket jag ser fram emot eftersom jag faktiskt gillar politik osv.. Dessutom har jag en svenskalektion, vilket inte är pest det heller, då jag, tro det eller ej, faktiskt tycker om att läsa språk. Kalla mig pluggis bäst ni vill, that's me! Därefter ska jag försöka få med mig M på stan som smakråd, då jag behöver en söt klänning eller liknande till nästa trip neröver.
Förstår ni nu varför sömn kan vara en bra idé just nu?
Så Godnatt!

Inga kommentarer: