onsdag 8 december 2010

Dag 07 – Min bästa vän

Det här är nog svåraste ämnet hittills, jag har ju några riktigt nära vänner och jag vill inte välja mellan dessa. Så..
Därför får denna titel gå till Jacob Uvemo Moritz, han är inte bara min andra halva, utan också min allra bästa vän. Jag litar på Jacke till 110% och jag vet att jag aldrig behöver tvivla på honom. Han finns där i alla lägen, när jag är glad, ledsen, arg, trött, besviken, överlycklig, ja till och med när jag är sådär fjantig som jag blir ibland när trött blir övertrött. Han kämpar sig igenom mina riktigt dåliga dagar, han tröstar mig när jag har ont, är ledsen och rädd och det är han som gör mina bra dagar riktigt bra. Det är hans axel jag gråter ut emot när någonting känns hopplöst (för just nu har jag väldigt mycket såna känslor, tyvärr..) och det är han som delar alla mina skratt. Han är helt enkelt precis allt man kan önska sig och han står tillochmed ut att se mig varje morgon när han vaknar. Trots att vi, som alla andra, bråkar och tjafsar och säger dumma saker till varandra, så vet jag att inget bråk i världen kan skilja oss åt. <3


Och till alla mina andra fina, underbara vänner, jag älskar er också, minst lika mycket!
(Ingen nämd, ingen glömd..)

Inga kommentarer: