fredag 10 december 2010

Blev en liten miss i planeringen, så jag tänkte att jag smäller ihop 2 inlägg i 1 och tar ikapp lite.
Så här kommer...

Dag 09 – Min tro

Jaadu, jag tror inte på gud, men jag tror på min Morfar, han ljuger aldrig..
Nej, men allvarligt, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om det här, jag tror inte på gud eller några högre makter, tror inte heller på astrologi och sånt, trots att jag maniskt läser mitt horoskop varje dag. Jag tror inte på att allt händer av en mening, något slags öde eller så, för jag vill tro att livet blir precis vad man gör det till.

Och...

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Eftersom jag jobbat på dagis hela dagen så är det nog den mest ointressanta dagen att visa upp min outfit, så någon bild på en rödrosig My i Täckisar, Jacka, Mössa, vantar och alla vinterns tillbehör blir det inte.

Inga kommentarer: