måndag 6 december 2010

Dag 06 – Min dag

Jag är ju lite emot det här med "berätta-om-min-dag"-inlägg, tycker inte det är så intressant att veta kanske. Men vilken tur att det var det här ämnet var just idag när jag har haft en fullspäckad dag. Började min dag på Malmsta Fritids, ett gäng härliga ungar det där måste jag
säga. Vi har spelat spel, lekt och tapetserat kartonghus hela dagen lång. Sedan begav jag mig i snabb takt iväg till Hudvårdskliniken för en skön ansiktsbehandling och lite fix på ögonbrynen och ögonfransarna, mer intressant än så var det inte, dagen avslutade jag på Luciaövning med vår superhärliga kör, börjar bli sjukligt less på luciasånger, men snart är det också över. Nu ligger jag i sängen, egentligen är det väl läggdags nu, men jag måste iallafall få i mig middag, om än en sen sådan. Har nämligen inte tänk överleva på 4 mandariner idag, Godnatt!



Inga kommentarer: