måndag 17 augusti 2009

Vilodag imorgon.. Eftersom jag ska till sjukgymnasten imorgon tänkte jag faktiskt ta en liten break i vardagsrutinerna och både gå tidigare från jobbet och skippa träningen hela dagen, då det kan vara en bra idé att inte vara helt slut när jag kommer dit, vill ju visa förbättringar trots allt. Idag har däremot varit en riktigt bra dag, 2 träningspass har jag hunnit med. Nu på kvällen tog jag en promenad med J. till Gällivare och där sprang jag runt en stund innan jag mötte upp en annan liten pärla för en fortsatt härlig promenad och vet ni vad som egentligen gjorde hela min dag? -Jo, när jag kom från mitt morgonpass hade jag fått ett litet meddelade av världens bästa Adam, oj som jag har väntat på det! Då han är i Thailand (jag är inte det minsta avis..) så hörs vi inte alls lika ofta som vi vill. Det var bara en liten mening, men det satte ändå ett leende på mina läppar som håller i sig än.

Nu har jag precis kommit hem, har fått prata av mig en massa ikväll och det är alltid skönt. Så nu ska jag försöka sova lite så jag orkar med alla dessa timmar på jobbet imorgon! Godnatt!

Inga kommentarer: