söndag 16 augusti 2009

Emma Sofie Schönfeldt.
Det är längesen jag träffade den tösen nu och hon slog sig rakt in i hjärtat på en gång.
Det tog inte alls länge innan hon blev min bättre hälft, hon har fått mig att orka igenom många tunga partier, delar alltid många skratt med mig och det är helt sjukt vad många ungdomsrådsgrejer som vi gjort tillsammans. Senaste tiden har vi träffats väldigt lite, men när vi väl träffas känns det som att vi aldrig varit ifrån varandra. Hon är speciell helt enkelt.

Och på Tisdag går hennes flyttlass, många mil härifrån och jag kommer sakna henne, varken jag eller ungdområdet kommer bli detsamma utan henne.
Har precis sagt "Hejdå" och jag kan erkänna att vägen hem var svår att se pågrund av tårarna.
Men vi ses snart igen! Ta det lugnt därborta nu pigan och gör ingenting jag inte hade gjort.
Jag älskar dig<3

1 kommentar:

sofie. sa...

usch! tårarna bara rinner! Jag kommer sakna dig så galet mycket, men vi vet ju att vi ses igen snart! :)

Jag ska ta det lungt, och absolut inte göra nått som du inte hade gjort ;) haha!

Jag älskar dig! <3
och tack för att du inte alls valde den fulaste bilden du kunde hitta! ;)