fredag 7 augusti 2009

Första arbetsveckan - check! Så nu blir det en sjuhelvetes helg med tjejorna, keep my fingers krossed iallfall, för det behöver jag nu. Just idag är nämligen en såndär bråkig dag, är la ingenting att hurra för iallafall och jag tror att jag kanske möjligtvis har förlorat någon som betyder väldigt mycket för mig nu, nämligen min alldeles egna E. Vi har alltid haft varandra på något konstigt vis, trots att det ibland gått månader mellan gångerna vi sågs så visste jag alltid vart jag hade honom, han har alltid varit en sån person som jag kan krypa upp hos när någonting är jobbigt och en sån person som jag delat skratt med som med ingen annan, någon alldeles särskild med andra ord. Men senaste tiden har varit turbulent, det gick fel någonstans, kanske blev det FÖR mycket känslor inblandade och bråk avlöste bråk och vi har aldrig riktigt kommit tillbak till varandra, vi är lika envisa båda 2 och ganska duktiga på att säga saker vi kanske inte alltid menar, så det kanske inte hade slutat såhär vilket som, men nu är det ett avlutat kapitel, kommer sakna honom, men det är bäst såhär!

Inga kommentarer: