torsdag 27 augusti 2009

Grr it's hot in here.. Det är inte alltid positivt att vara lika het som mig, just nu är det mest negativt när mitt lilla norrlänska flickrum helt plötligt förvandlats till en stor, inredd bastu. Dessutom har den här dagen nästintill bara varit deppig, har nämligen sagt "Hejdå" till vår alldeles egna Stina, många tårar föll vill jag lova. Och ska jag berätta en sak för er? Jag har en rätt bra pojkvän väldigt många mil ifrån mig, närmare bestämt 160 (!) långa mil, näst efter mig själv och mina slynor så är han nog den som jag hatar minst. Det krävs en del för att få det att fungera och jag kämpar faktiskt, till saken hör att jag i vanliga fall inte är något direkt flickvänsmaterial då jag kan vara rätt självisk ibland, men nu försöker jag verkligen med gulliga sms och godnattsamtal och vad får man för det? - DISSEN. Skickade nämligen nyss ett sött sms där det stod någonting om att jag gissar att han sover, men att jag saknar honom osv osv och vad får jag tillbak? - Jo "Ne, jag är på krogen.." Inte ens "Puss", kanske är jag bara gnällig, men HALLÅ?! jag brukar faktiskt inte vara såhär gullig och snäll, tänk på det!

Inga kommentarer: