söndag 2 augusti 2009

"Vi kan kalla honom Mr.X" Har funderat länge på hur, när och var jag ska tillkännage min Mr.X. Måste man vara sådär flaschig som BlondinBella var när hon tillkännagav sin Nils eller kan man helt enkelt bara säga "han heter... och så enkelt är det."? och måste man vänta så länge, man vill ju att hela världen ska veta när man känner stark för någon, eller? Min vänner vet la ungefär allt redan, jag kan inte låtsas någonting för de ser rakt igenom mig, men alla andra då? när ska de få veta och vill jag egentligen att folk ska veta? Tänk om det inte fungerar, kanske bäst att jag väntar med det och tills vidare kan vi kalla honom Mr.X så kan jag sakna honom i hemlighet.

Och imorgon är det tillbak till verkligheten som gäller, slut på semester och roliga äventyr. Borde la egentligen ha sovit för längesen, men jag tycker helt enkelt inte om att sova ensam, har vant mig vid att ha någon alldeles särskild vid min sida.. Godnatt!

Inga kommentarer: