måndag 24 augusti 2009

Godmorgon världen, jag har varit vaken redan för längesen, alldeles av mig själv. Dock har jag legat här och zappat runt i bloggsfären hur länge som helst och känt hat till alla dessa blåsta videobloggerskor, så nu blev det stressigt att hinna göra sig klar vilket som. Funderar faktiskt på att lägga ner bloggen, då hela bloggvärlden har spårat ur en aning, med alla dessa små blonda stockholmschicka flickor som går på fina krogar och bloggar om dagens outfit som om det vore ett U-landsproblem. Nej, en sak är säker, jag vill inte vara som de, inte ens bli förknippad med dem. Så tji fick ni, jag är ingen modebloggerska med söta kommentarer i min videoblogg, faktum är att jag faktiskt inte har nägon videoblogg ens. Jag är bara en enkel norrlänsk tös som har drömmar större än världen själv, svårare än så är det inte.

Nu ska jag slänga på mig nå trasor och kila iväg, Puss!

Inga kommentarer: