söndag 9 augusti 2009

Jösses vilken helg det har varit, jag och flickorna har röjt dansgolven ända sen i onsdags och det har varit sjukt roligt, mestadels. Förutom oinbjudna gäster på förfesten och irriterande korpaktiga småidioter, jag gillar det inte! Fredag spenderade vi först hos Linus på "hemmafest" för att sedan bege sig till krogen, märkvärdigare än så var det inte. Lördagen var dessto roligare, började med jordgubbar och vin (dock inte för mig) hos världens bästa Nina, med världens bästa sällskap, drog sedan vidare på någon slags "förfest" för att sedan entra krogen med klass, i vanlig ordning, är dock fortfarande lite besviken på att de inte har gästlistor på krogen på det här stället, det är helt sjukt att betala 120 spänn efter att ha köat i 40 minuter. Avslutade kvällen med pizza på Manuella och sov 2 timmar för att sedan köra 24 mil för att hämta ett rackarns släp i Kiruna, vänta lite, det slutar inte där! Vi lyckades få soppaknas ca 2 mil utanför Gällivare också, så där satt jag, med en bil full med fulla, alternativt sjukt bakfulla människor, i 25 graders värme och kunde inte köra en meter till, som Fredriks mor sa: "Det kallar jag bra planering.."

Cred till alla som orkat läsa hit, så ni får en "DAGENS" som belöning..
Klädsel: Somrig klänning.
Frisyr: halvlockigt naturligt.
Vill ha: Lediga dagar..
Drog: Skratt.
Saknad: Adam!
Sjuka: Räcknas sällskapssjuk ?
Köp: Juice..
Godis: Fruktmentos.
Attityd: Divig.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Det är inte sant?!?

Inga kommentarer: