onsdag 19 augusti 2009

Tjockisdag är precis vad det har varit idag. Började nämligen dagen (anm. min dag börjar när jobbet slutar) med att åka till min kära "mosterkusin" och fika, massa gofika hade hon, tog därefter med mig min syster till Mormor&Morfar och jag menar, vem kan undvika att bli fullproppad med fika där? - Ne ingen, man kommer inte därifrån förrän man åtminstone ätit någonting, så jag offrade mig för en bit äppelkaka trots att jag var sjukt mätt redan, kvällen avslutade jag därefter över en kopp te med en god vän och jag har inte tränat alls idag heller, men det har jag faktiskt en väldigt rimlig orsak till; jag har nämligen sjukt ont i ryggen, vilket leder till att jag snebelastar resten av kroppen och får på så sätt ont i höfter och fotleder också, jag är iallafall inte sängliggandes. Kände därför att jag behövde en till vilodag, men jag har inte ångest över det, för ibland får man unna sig tjockisdagar och jag tar igen det sen, det kan ni hoppa opp och sätta er på! Katchiiing, nu är det Godnatt, löptur och jobb väntar om några få timmar! Dröm sockersöta drömmar och glöm inte gaddarna, gott folk!

Inga kommentarer: