onsdag 2 april 2008

Usch..

Nu är jag allvarligt less på allt skitsnack i den här stan så därför tänkte jag göra klart gör ALLA hur det egentligen ligger till..
Vi krockade med en traktor - Sant, men jag har inte varit nära döden, dock minns jag inte riktigt vad som hänt, dels på grund av chocken och dels på grund av en lättare hjärnskakning.
Bilen är inte körbar - Sant, men taket är absolut inte avkapat eller något liknande, dock är motorhuven ordentligt tillknycklad.
Jag har varit på sjukhuset - Sant, men bara för att jag hade extremt ont och var väldigt chockad, allt är röntgat och kollat och de skador jag fick är muskelskador i ryggen och en lättare hjärnskakning.
Jag har ont - Sant, men ingenting är av och med lite träning och mycket vilja så kommer jag kunna bli bra.
Att det spekuleras i allt är helt enkelt sånt man får ta, det finns alltid OM och det kommer alltid diskuteras vad som hade hänt OM det hade varit si och så, men nu är det inte så, det gick bra den här gången och visst är det skador inblandade både materiella och mäskliga, men det läker.
Hoppas att alla har klart för sig vad som hänt nu, så jag slipper höra mer skitsnack. Tack!

Inga kommentarer: