torsdag 17 april 2008

Blir ingen dagens outfit idag, vilket beror på att det inte är ett dugg värt att se.
Har inte heller hunnit kika H&M's hemsida och allt annat skoj som jag hade tänkt göra idag.
Har haft alldeles för mycket idag och har faktiskt inte orkat, har varit på dåligt humör, vilket vi alla verkade vara idag. Dansen blev ren katastrof till en början, innan vi gjorde ett ryck och orkade försöka.
Hälsade på Miriam efter 2,5 timmars dansande och även hon var lite på krigstigen idag, inge vidare kul när alla verkar vara så low idag.
Imorgon väntar dock en trip till Haparanda och IKEA med några av mina klasskompisar, vilket innebär ännu sämre uppdatering av bloggen. Det ska bli otroligt skönt att fara iväg, även om det bara är för en dag. Blir mycket resande just nu faktiskt, är inte hemma mer än några dagar så ska man iväg igen, men ärligt talat gillar jag det. Tror nästan jag måste utbilda mig till någonting som innebär mycket resande, för det är lika spännande och lärorikt varje gång.

Nu väntar en varm och skön säng och massa myspys, plus ett x antal alvedon för att slippa smärta som blir värre för varje dag. Så, Go'natt!
Dansens dag - 12 dagar kvar.
Malmö - 13 dagar kvar!

Inga kommentarer: