söndag 20 april 2008

Nu väntar sängen..

Tell me where you are, where you're sleeping at night?
Tell me who do you love now, who do you miss now?
I still hear your voice, but you're not next to me.
I still feel your touch in my dreams. Forgive me my weekness,
but I don't know why, without you it's hard to survive!

Nu väntar en stor varm, men tom säng på mig. Ska bli otroligt skönt att sova, men samtidigt väldigt trist. Har varit en rätt hektisk dag, har iallafall fått umgås med E, vilket var väldigt efterlängtat. Sen promenerade S hit, blir otroligt avundsjuk på att hon är en sån otrolig hurtbulle, vi har pratat i timmar och nu inser jag verkligen vilken guldkant den tjejen sätter på min vardag. Sen tog vi en pizza med hennes pappa och for och hälsade på M på jobbet, trevligt med lite nytt sällskap faktiskt. Fullspäckad vecka framför mig nu och imorgon väntar ett långt pass med mina dansbrudar, ska bli grymt skönt och därför tänkte jag få lite sömn nu så jag orkar med en dag till i livet. Så, Go'natt!

"Jag vet inte riktigt vad man ska säga om det här grejset alltså..."

Inga kommentarer: