måndag 31 mars 2008

Äntligen..

Skönt att få kvällen sysslor bortgjorda, har extremt jävla ont i kroppen nu och vill bara lägga mig ner och dö. Förhoppningsvis kan jag ta mig upp till skolan imorgon, hade varit otroligt skönt så man inte tappar så mycket. Däremot blir det ingen mer skidåkning för min del den här säsongen vilket är väldigt trist, för det är nu det är som underbarast i backarna. Dansen får också vänta någon vecka men jag kommer självklart försöka hänga med så gott det går.

Härnäst väntar en resa till Sthlm genom ungdomsrådet, hoppas på att jag har tilläckligt med ork att sitta en hel dag då.
Och sedan bär det av till härliga Malmö och URIX med hela vårt härliga ungdomsråd nästan. Ser verkligen fram emot det och det blir riktigt skönt att komma bort från stan och koppla bort lite.
Någon dag i veckan ska jag också försöka ta mig ner på stan och inhandla lite nya kläder då jag inte orkade gå mer än 10 minuter idag.

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och bara vila upp mig.

Go'natt..

Inga kommentarer: