söndag 6 april 2008

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med mig.
Jag måste säga hur det är, någonting mellan oss verkar inte vara rätt. Livet är alltid ivägen, hur mycker vi än försöker förändras alltid planerna. Det känns tungt att säga det, men jag måste gör det som är bäst för mig, du klarar dig. Jag måste gå vidare, får vara den jag är, jag hör inte hemma här, det hoppas jag att du förstår. Vi kanske hittar tillbak till varandra någon gång, men just nu måste jag gå min egen väg.
Vill inte lämna allt det här bakom mig, men jag drömmer alltid, men ser drömmar falla varje dag. Allting blir så grått och det är jobbigt att se att allting sakta men säkert glider iväg.
Vad händer med oss? Med allting vi gått igenom? Vad hände med ärligheten?
Du vet att jag inte skulle såra dig. Vad händer med mig? Vad ska jag göra? Jag måste gå vidare, men jag kommer sakna dig!

Inga kommentarer: