lördag 19 april 2008

Månen frågade mig:
-Varför gråter du?
Jag svarade:
-Vad skulle du ha gjort om himlen lämnade dig?



Orket sviker verkligen just nu, var i Haparanda igår, lägger upp bilder på shoppingen senare, kom hem och A lämnade mig, tungt, så jag spenderade min natt med en av mina närmsta vänner och åkte hem med honom när han for på jobbet imorse, förståeligt att jag är trött kanske?
Ingen idé att lägga upp dagens outfit idag heller, vilket beror på att den bara består av mjukisar, har ingen vidare lust att fixa mig dessmer. Väntar iallafall på E just nu, längtar efter att träffa honom, var alldeles för längesen nu. Sen vet jag inte vad som händer, hemma tänker jag inte vara iallafall så blir det inte E så blir det nog S. :)

Och igår vann Hv71 Sm-guld! HEJA HV!

Inga kommentarer: