måndag 21 april 2008

Nighty Night!

Har alldeles just kommit hem och upptäckte precis att klockan visar en timme för tidigt på mina blogginlägg. Kan bero på att vi ändrat till sommartid kanske och jag minns inte hur man gör för att ändra klockan här, så S, jag gissar att du läser det här, hjälp mig!
Har sett en grymt läskig film med N och nu kommer inte jag kunna sova alls eftersom att jag är rädd att ett gäng freaks ska komma och döda mig och eventuellt äta upp mig.. uschja!
Så om någon känner sig manad att rädda mig, GÖR DET!
Hade verkligen tänkt mig att jag skulle få lite sömn inatt, eftersom 4 timmars sömn på en hel helg ledde till ganska myscket yrsel och psykbryt. Fast det verkar inte fungera riktigt, men är väldigt trött, så ska väl göra ett tappert försök iallafall.. Så, Go'natt!

Inga kommentarer: