torsdag 1 januari 2009

Now I'm back on my feets.. Vilken nyårsafton det blev trots allt, missade ungefär halva kvällen för att vi skulle skjutsa mamma och pappa, men när vi väl hade gjort det så var vi snabbt igång. Firade självaste 12-slaget med ett helt gäng härliga människor, raketer och champange hos E&T, stackars R som var den enda nyktra igår, det kan inte ha varit lätt alltså. Sen blev det efterskiva hos M innan jag drog på uppdrag med R,V&J. Det blev rackarns sent, men jag hade trevligt iallfall. Nu känner jag att det här inlägget börjar bli något långdraget så här kommer mina nyårslöften, tror ni jag klarar det?
  • Minska alkoholvanorna - Det är ju inte så att jag ligger i riskzonen för alkolism eller någonting, jag har bara lessnat. Så 2009 blir till en början alkoholfritt!
  • Sluta snusa - Har visserligen kommit en bit på vägen men jag har bestämt mig för att inte börja någonsin igen, Så 2009 blir nikotinfritt!
  • Sluta göra mig själv och andra illa - Jag ska sluta göra saker jag inte vill för andras skull, för att tillfredsställa andras behov, det hjälper varken mig eller någon annan!
  • Jag ska klara skolan - Med bra betyg dessutom, nu är det ett halvår kvar och jag ska ge järnet!

Så Gott nytt år och god fortsättning på det nya året allihop!

1 kommentar:

Tina sa...

Ja tolvslaget var något spec detta år, du springer tjugo meter bort och jag får en raket i skallen. Vi ska inte vara i närheten av dom nästa år! ;)