söndag 18 januari 2009

Bara för att..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jadå
2. Höll du några av dina nyårslöften? De är väl till för att brytas?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldar 2008? Aa..
4. Dog någon som stod dig nära? Nej..
5. Vilka länder besökte du? Finland mest faktiskt..
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Mer tid för familj och vänner.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 16 Oktober.
8. Vad var din största framgång 2008? Jag fixade körkortet och förbättrade mina betyg.
9. Största misstaget? Att gå för fort fram..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Astman, förkylningar och ryggskada..
11. Bästa köpet? Resan till Göteborg..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mina laster och krogen..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ohja!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? POKERFACE!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare? Det var tyngre, men jag var glad ändå.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Visat min familj att jag bryr mig..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat..
18. Hur tillbringade du julen? med min familj och släkt, samt ett helt gäng guldexemplar..
19. Blev du kär i år? Kärleken kommer och går..
20. Hur många one night stands? None..
21. Favoritprogram på TV? OTH, Simpsons och Scrubs.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hata är väl att ta i..
23. Bästa boken du läste i år? flickan som inte fick finnas..
24. Största musikaliska upptäckten? The Emery.
25. Något du önskade dig och fick? ohja..
26. Något du önskade dig men inte fick? En miljon, en lyxvilla, en yatch, you name it!
27. Årets bästa film? Rec.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Spenderade den med släkt och vänner..
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det kan alltid bli bättre..
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Mjukis.
31. Vad fick dig att må bra? Ben&Jerry's och Mormor!
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp, for now and forever..
33. Vem saknade du? De jag förlorat..
34. De bästa nya människorna du träffade? Markus, Edith och Agnes. <3 + massa andra..

Inga kommentarer: