onsdag 14 januari 2009

Jag har tappar glöden.. Har ingen som helst lust att blogga längre, annars brukar jag alltid ha massa smarta(?) funderingar att skriva ner och jag brukar faktiskt vara ganska duktig på att skriva, men nu är det någonting annat som tar upp min tid och mitt tankerum, jag har tappat glöden att blogga, men hittat min livsglöd igen! Så nu springer jag omkring med ett leende på läpparna igen, och det är äkta. Frågan är om det är lusten att blogga eller livsglädjen som är det viktiga? Att blogga eller inte blogga, det är frågan. (lite fyndig är jag ännu..) Kära läsare, ni får helt enkelt stå ut med en rad tråkiga inlägg utan finess ett tag framöver, för nu njuter jag bara av pirret i magen. Och morgondagen, den får bli hur svår den vill..
Bjuder på en mysigt vintrig bild från vår senaste skotertur.

Inga kommentarer: