tisdag 13 januari 2009

Helvete bloggen, nu försöker jag verkligen hålla humöret uppe och inte slå ett järnrör i skallen på någon. Jag är på god väg att göra det ska ni veta, för ingenting går som jag vill just nu. Vad fan är det för fel på folk? Jag vill bara härifrån just nu, vart fan som helst. Bara jag kommer härifrån, slippa skolan, slippa skitsnacket och slippa alla idioter.
Oj, vad jag låter arg, så arg är jag inte, jag är ju en glad tjej egentligen och det krävs mycket för att göra mig riktigt arg ska ni veta, men nu har folk lyckats.

Vill ni höra en god nyhet istället? Min lilla mamma fyller år idag, så jag täntke ägna henne en liten tanke här. Min mamma är nämligen världens mest ungdomliga 40plusare, dock vill hon inte gå på krogen med mig, vilket är väldigt sorgligt tycker jag. Men hon tycker om och fika, det gör jag också..
Nu börjar det här inlägget bli väldigt tråkigt, en eloge till er som orkat läsa hela vägen hit.
Jag återkommer när jag har någonting vettigt att säga. så, GRATTIS MAMMA!

Inga kommentarer: