onsdag 7 januari 2009

Förlåt bloggen! Nu har det blivit dåligt med uppdateringar på senaste, men det har varit en rackarns händelserik vecka, fylld med spännande äventyr. Så som roadtrips och tro det eller ej, ett nyktert besök på krogen, det trodde ni inte va?
Igår såg vi dessutom 2 älgar, mitt i stan. Jag var rädd vilket kanske inte var så oväntat medan killarna tyckte det var årets händelse och skulle promt köra jättenära och skrämma älgarna, jag trodde vi skulle bli ihjälsparkade.
Idag har vi dragit årets första skotertur. Jag och mina 2 pyromanvänner trotsade de dryga 20 minusgraderna och piskade led till en mysig liten kåta efter Malmens led. Och med hjälp av RMK:n lyckades jag till och med få R att nästan skrika som en liten unge. Gaah, vad härligt det kändes! Dock lyckades de ju skrämma livet ur mig när de skulle börja med deras pyromani.
Imorgon är det tillbak till verkligheten som gäller, så det blir tidig kväll, men innan det ska jag hinna gymma en sväng och hitta på någonting skojigt, sista dagen i frihet!
Bjuder på en bild från vår nyktra krogkväll.

Inga kommentarer: