onsdag 31 december 2008

Gott nytt år, fuckers! Ett helt år har gått, igen. Vart fan tog det vägen? Tiden går som så fort när man har roligt. För roligt har jag minst sagt haft, året började ju helt underbart med ett riktigt grymt gäng och en helt ny kärlek. Sen kom våren med mysiga vårvarma kvällar och sommaren var nog den bästa på länge, så många äventyr och så många härliga människor, det saknar jag. Och hösten, 18 år, körkort hel köret och nu är det vinter igen och varje dag fylls av skratt, det kan nog inte bli bättre! Det har helt enkelt varit ett riktigt bra år, trots motgångar så har det tagit mig framåt och nu är det slut snart. Om inte annat är jag helt slut, så ska sova så jag orkar med morgondagens nyårsfirande. Bjuder på en bild från förra årets firande, sen är det godnatt!

1 kommentar:

Tina sa...

Och lova mig en grej detta nyår, vi ska ha så skoj så att detta nyår tsm kommer vi aldrig glömma och inga sura miner, sen får du ju gärna stoppa mig om det håller på bli galet som sist.. ;) love you