tisdag 8 september 2009

Tired Tuesday.. Vaknade imorse och var helt utmattad, har nämligen haft en ovälkommen gäst, vid namn Mr. Migrän på besök inatt och har därför sovit riktigt dåligt och när Anthon kom och hämtade mig för en morgontagg betedde jag mig som om jag gick på droger, fnissig och helt avsmälld om vartannat. Sen energikickade jag för att palla elevrådsutbildningen, och eftersom jag är sån som är på topp så länge jag håller igång så gick det sjukt bra. Begav mig till HTM sen för att kirra lite med nya projektet, gick bättre än förväntat faktiskt. Kan bero på att jag aldrig behöver göra någonting när pappa tar tag i saker och ting, så Tack pappa och Tack Jimmy för hjälpen! Nu har jag gjort den korkade tabben att lägga mig i sängen för att ägna några få minuter åt bloggen, vilket var riktigt dumt för jag kommer förmodligen inte att ta mig upp härifrån utan slockna istället.. Så det får nog bli en 5a om jag inte lyckas hålla mig vaken typ 2 timmar till, då kan jag sova för natten. Puss!

Inga kommentarer: