onsdag 23 september 2009

Dåligt samvete, för att bloggen blir lidande för mitt pressade schema.
Kan meddela att det iallafall finns saker att se fram emot nu:
- UF planering/information
Från och med imorgon börjar vi gå ut i elevråden och informera om Ungdomsfullmäktige.
Ni hittar oss alltså på ett elvrådsmöte nära dig.
- Kulturveckan invigs 3 Oktober
Detta är stort, bara för att vi kommer synas i våra rätta skepnader, som dansare med andra ord.
Det kommer bli ett hejdundrade uppträdande till tonerna av en kunglighet, Be there or be fyrkant!
- Outdoor Remix, 3 Oktober
Disco i ett stort partytält för alla som inte vill eller kan gå på öltält, kom igen och sväng era lurviga och få ett litet ljus i höstmörkret.
- Ungdomsfullmäktige 12 November
Det kommer bli sjukligt bra, arrangörerna stavas UNGDOMSRÅDET, så kan det bli annat än riktigt bra och som sagt informationen är påväg ut till er alla.
- Dessutom åker jag till Skellefteå några dagar på höstlovet, Mittpunkt here we comes!
- Sist men absolut inte minst, Gissa vem som firar den 13 oktober?

Där har ni kära vänner, en del av min ursäkt till att försumma bloggen, och jag tycker den är rätt rimlig. Ska göra mitt bästa ändå, men nu ska jag slänga i mig lite käk innan träningen! Puss!

Inga kommentarer: