måndag 7 september 2009

Magic Monday.. ååh vilken bra dag jag har haft idag, har verkligen gått med ett leende på läpparna, har dessutom spenderat ännu mer kvalitétstid med världen bästa exsvärmor, tagit en lång mysig promenad och druckit te, jag älskar verkligen lugna höstdagar. Jag får ju inte riktigt njuta av så mycket ledig tid då jag återigen har fyllt min kalender redan och hösten har knappt börjat. Men det är ju trots allt så jag vill ha mitt liv, det ska vara struktuerat in i minsta detalj, då mår jag som bäst, att gå i ovisshet är min värsta mardröm. Så nu njuter jag av mina sista sönderstressade månader i Gällivare, för sen är planen att börja ett nytt liv, på ett nytt ställe.
Hoj, min huvudvärk killing me, hade verkligen behövt mig ett knack så det släpper, men det får vänta tills baby kommer upp, längtan!

Imorgon är det utbildning som gäller, ska nämligen "utbilda" ett gäng elevrådare i både det ena och det andra, sen ska nya projektet sättas igång på allvar, med hjälp av pappa och J. Så egentligen kikade jag bara in för att säga Godnatt, så Natto!

Ps. Bella, jag saknar dig! Ds.

Inga kommentarer: