fredag 4 september 2009

Fabulous Friday.. Klockan är inte ens 11 på kvällen än och jag är redan hemma, har slängt på mig mysbyxorna och en härligt avslappnande ansiktsmask och ligger och kollar LA ink och njuter av min Fredag, tummen upp för lata dagar i soffan! Det känns faktiskt sjukligt skönt att inte vara ute och flänga och fara. Har haft en riktig mysdag idag, började med att hämta Elias från dagis med Malin, fikade med henne och satt och surrade ett bra tag. Sedan åkte jag till min underbara exsvärmor på jobbet och hjälpte henne med bakandet, efter det begav vi oss hem till de för pizza och filmmys. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar att tillbringa dagar där, det är så sjukligt skönt att bara vara och de är så grymt gulliga, trivs som fisken i vattnet där. Fick dessutom en gudomlig massage och det var verkligen välbehövligt med min träningsvärk, Tack Agnetha! Nu ska jag bara köra nå fylltrattar en sväng och sen ska jag smälla av framför tvn.. Puss!

Inga kommentarer: