fredag 18 september 2009

Life is a bitch - and so am I.. Tänkte klargöra en del saker nu när jag hört att ryktena och skitsnacken cirkulerar igen. Det finns många söta, vackra, snygga, sexiga och heta tjejer i den här stan och jag vet mycket väl att jag inte kan mäta mig med de på det planet, men en sak vet jag att jag har som många andra saknar, jag har karaktär och persolighet. Jag är helt enkelt mig själv, jag säger ofta vad jag tycker och tänker och kan nog ibland uppfattas som rätt bitchig, men kan säga att jag aldrig har gjort någonting för att avsiktligt få någon att må dåligt, men ibland gör man fel, det gör alla. Och jag kämpar med att inte vara "brutalt ärlig" och det går framåt..
Lovade ju också att jag skulle berätta om förra helgen, så håll i er, här kommer det:
Fredag eftermiddag begav vi oss mot Trundön, jag, Maja och Tindra. Mös hela kvällen och fick även sällskap av Mowgli och Jocke en stund.
Lördag packade vi in oss i bilen och åkte in till Luleå för en liten shoppingtur före vi åkte till Leo's Lekland och det var mycket uppskattat kan jag lova. Fick även besök av Linda mot kvällen.
Helgen avslutade vi med en sväng på IKEA, köttbullar och heminredning för hela slanten innan vi begav oss tillbak till Gällivare och jag somnade sött väldigt tidigt.
Nu ska jag fixa lite med LK-kortet och Aitik-kortet, duscha, äta och sen ringa Fruugan ! Seeya!

Inga kommentarer: