torsdag 24 september 2009

I'm starting with the one in the mirror.. för jag måste göra en förändring. Det är någonting som inte står rätt till när man inte ens är 19 år och på riktigt har så mycket att göra att man måste planera in precis allt. Jag som alltid har varit förespråkare för spontanitet, "allt blir som bäst om det är oplanerat", har tillochmed varit tvungen att planera in "spontan" utgång med vännerna. Fy på mig, men hoppas ändå på en toppkväll imorgon.

En sak som är bra är iallafall att buggen bara går bättre och bättre och jag känner mig faktiskt lite mallig när folk påpekar att jag är duktig, såhär tredje gången jag buggar. STOLT.

Läste just en söt kommentar på mitt förra inlägg som må varit aningen för långt, men kunde inte sluta skriva. Min alldeles egna vapendragare hade skrivit några söta rader och det var så att tårarna föll för att jag saknar henne så sjukt mycket, ungdomsrådet (läs: vårt/mitt liv) är inte detsamma utan dig, Emma Sofie Schönfeldt!
Ska iallafall krypa under täcket, för morgondagen blir lång, riktigt lång! Börjar med UMD/UF-info i 2 byar på dagen sen sätter vi igång med firandet.. och gissa vad vi firar ? PUSS

Inga kommentarer: